Syria trenger vår hjelp. Vi utfordrer forlagsbransjen og alle andre til å bidra. Aschehoug forlag gir 20.000,- til Norsk Folkehjelps arbeid i Syria. For hver liker legger vi på én krone. I 24 timer. Mads Nygaard utfordrer Tom Harald Jenssen i Cappelen Damm, Tine Kjær i Vigmostad & Bjørke, Geir Berdahl i Forlaget Oktober, Richard Aarø i Tiden Norsk Forlag, Edmund Austigard i Det Norske Samlaget, Anne Gaathaug i Kagge Forlag, Håkon Harket i Forlaget Press, Geir Mork i Gyldendal Norsk Forlag, Bente Pihlstrøm i Humanist forlag, Bjørn Smith-Simonsen i Pax Forlag og Christian Norman Aass i Schibsted Forlag til å gjøre det samme. Du kan like Aschehougs aksjon på Facebook frem til kl. 19.00 fredag 9. mai. Men du kan fortsette å gi! (Du trenger ikke bade) Gyldendal har tatt utfordringen! Følg og lik Gyldendal på FB. CappelenDamm har tatt utfordringen! Følg og lik på FB.
Update your browser to view this website correctly. Update my browser now